Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Για όλα φταίει το «μπαρντόν»..!

Την έπαθα φιλενάδες μου. Σα πρωτάρα την πάτησα και πολύ στεναχωρήθηκα. Μας είχε τραπέζωμα την περασμένη Τετάρτη η Βέτα, η αδερφή του συμπέθερου του Τάκη του φίλου του Αγησίλαου από το στρατό. Μας έταξε που θα μας ταΐσει «ψείρες» (μικρές καραβίδες). Δεν έφαγα λοιπόν και εγώ από νωρίς, λέω θα πάω να φάω εκεί να το φχαριστηθώ. Όσο φάγατε εσείς «ψείρες» άλλο τόσο έφαγα και γω. Χώρια που ότι είχε πάνω στο τραπέζι δε τρώγονταν. Ήμουνα και κάργα πεινασμένη τι να κάνω την έβγαλα με ταραμά και ψωμί, ότι ντεμεκ κάνω δίαιτα.

«Ε, το χρειαζόσουνα εδώ που τα λέμε Ζωζώ μου», μου τσαμπουνάει η Βέτα!!! Τιιιιιιιι;;;;; Έπαθα ντουβρουτζά. Κοντέψανε να πέσουνε τα αυτιά μου. Άκου χρειάζομαι δίαιτα!

Γυρίσαμε σπίτι και ρωτάω τον Αγησίλαο και το κάθαρμα μου απάντησε ότι είναι αλήθεια πως ένα συμμάζεμα το χρειάζομαι. Τι λες βρε αναθεματισμένε του λέω. Που με περιτριγύριζαν τόσες φρατζόλες στα νιάτα μου και εγώ διάλεξα εσένα το παξιμάδι. Που σε έβαλα στο σπίτι μου και σε έκανα άνθρωπο. Που δεν είχες χαρτί να στρίψεις τσιγάρο όταν σε γνώρισα και τώρα καπνίζεις τα πούρα με τη σέσουλα… Είπα, είπα, είπα αλλά ότι και να κανα το βράδυ είχα ένα στούπωμα στο στήθος! Βασανίστηκα πολύ και πήρα απόφαση. Δίαιτα! Από Δευτέρα δίαιτα και γυμναστήριο! Τρεις μέρες έτρωγα λάχανο! Σούπα με λάχανο, λάχανο σαλάτα, λαχανόρυζο, λαχανοντολμάδες, λάχανο κοκκινιστό, πρήστηκε η κοιλιά μου, τους φλόμωσα όλους στην πορδή. Αλλά ούτε που με ένοιαζε. Πάνω στη βδομάδα έχασα δυο κιλά. Και τώρα γυμναστήριο Ζωζώ μου, για να μην κρεμάσεις.

Που πας ρε μπούρδα Καραβάγγω;;;!!! Και να τα όργανα και να τα ποδήλατα, και να οι διάδρομοι ήρθα κι έγινα κουρέλι. Την τρίτη μέρα δε μπορούσα να κουνήσω ούτε το μικρό μου το δαχτυλάκι. Πιάστηκα ολόκληρη. Έγινα κουρβούλι. Παΐδια και γοφοί γίνανε αχταρμάς. Ούτε να μιλήσω δε μπορούσα. Ήρθε λοιπόν η κυρα-Δέσποινα να με κόψει βεντούζες. Ήρθε με ένα βλέμμα «στα λεγα μωρή ζεβζέκω εσύ δε μ’ άκουγες». Ήρθε που λες με βλέπει και βάζει τα γέλια. Πως έγινες έτσι μωρή δόλια μου λέει; Σα τη κοιμωμένη του Χαλέπά είσαι. Γυμναστήριο λέω κυρα-Δέσποινα, γυμναστήριο, όργανα και βάρη δε ξέρεις εσύ από αυτά! Καλά να πάθεις μου λέει αφού δε με ρωτάς καλά να πάθεις. Τι να σε ρωτήσω κυρα-Δέσποινα λέω; Με το γυμναστήριο είχα πρόβλημα όχι με το φαγητό. «Ε, το ίδιο λέμε χρυσή μου» μου λέει «Δε με ρωτάς». Εγώ κάνω πάουερ πλέϊτ και είμαι μια χαρά! Ούτε πιασίματα ούτε τίποτα..

Θα τρελαθώ. Θα με ξεκάνει αυτή η γυναίκα. Φύγε τώρα κυρα-Δέσποινα, Φύγε λέω και με το «μπαρντόν» δηλαδή, φύγε γιατί είμαι ως εδώ και δεν αντέχω και τις κουλαμάρες σου, που μου είσαι μεταξύ 80 και τάφου και έχεις άποψη και για το πάουερ πλεϊτ. Φύγε μη βγάλω το τάγκα και το κάνω σφεντόνα και σε κυνηγάω. «Φύγε και με το μπαρντον»

Τέρμα. Τα παρατάω όλα και σε όποιον αρέσουμε. Θα τρώω όσο θέλω κι ότι θέλω. Ούτως η άλλως είμαι μια θεά από μοναχιά μου και δε χρειάζεται να αλλάξω τίποτα. Και αυτό δε το λέω εγώ η Λιλάντα Λυκιαρδοπούλου το λέει!!!!

Αυτή την εβδομάδα ψάχνω δυο ηθοποιούς «παιδιά» της ελληνικής τηλεόρασης! Ενημερώστε με για την κόρη της αγαπημένης μου Λίλας Καφαντάρη στο καληνύχτα μαμά. Πού χάθηκε η Αλεξάνδρα Νικολαιδου, το «συμπαθέστατο» εκείνο κοριτσάκι που το στόμα του έσταζε μέλι; Και επίσης αγνοείται ο Λουκάς Ζήκος. Ο γιος της Μαίρης Χρονοπούλου στο «Μάνα είναι μόνο μια» του Mega. Ναι πρόκειται για εκείνο το βλαμμένο με το απλανές βλέμμα αγόρι που άκουγε στο όνομα Βασίλης.


Σας φιλώ…


Η πιασμένη βασίλισσα Ζωζώ!!!

16 σχόλια:

  1. Κατ' αρχάς αυτή που σας κάλεσε να φάτε ψείρες ..εμείς εδώ στη Θεσσαλονίκη ούτε ζωγραφιστές τις θέλουμε..Όσο γιθα τη δίαιτα..μη χαλάς τον εαυτό σου καλή μου , περπάτα λίγο περισότερο την ημέρα, φάε 3 γεύματα χωρίς ενδιάμεσα , μη τρως γλυκά και μείωσε το πιάτο σου σε μικρότερο.Όποτε πεινάς φάε ένα αγγουράκι, πιάνει χώρο στο στομάχι και δεν έχει θερμίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη μου φαε και λιγο δεν πειραζε διαιτες και κουραφεξαλα αν η γυναικα δεν εχει τα πιασηματακια της τι να την κανεις.θα την βαλεις στο παραθυρο να την βγαλεις ακτινογραφια.μην παρεις θαρος και γινεις 200 κιλα καλα εισαι εκει 75 με 8ο οχι παραπανω.οσο για τις ψειρες μην παραπονιεσαι δεν ηταν και γαριδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. aii mwri xarokammenh pou efages oti yperxe sto trapezi kai mas les oti den trwgwtan tipota!!
    den prolavame na aggiksoume oute mia patata...
    ola sthn kyra beta ki ama fas ksana faghtaki ap ta xerakia ths emena na mou tryphseis thn myth!!!
    pes thn alhtheia oti den to kleineis to atimo ..oloi thn wra masoulas kai kati...kairos gia diAITA giati se ligo tha mpainei h koilia sou prwta kai meta esy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α το φαγητο είναι η πιο μεγάλη ηδονή, καθε μπουκιά και οργασμός... Σε δίνει ο Αγησίλαος τόσους οργασμούς!; Με τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το στούμπωμα είναι φυσιολογικό μετά από γαρίδες. Δεν την πάτησα εγώ πρόπερσι το καλοκαίρι που τα έφτιαξα με έναν νησιώτη και πήγαμε στα μέρη του και άλλο πράγμα από γαρίδα και αστακό (ειδικά αστακό) δεν έτρωγα. Τι χάπια πήρα για να πάω στην τουαλέτα επιτέλους, νόμιζα πως γκαστρώθηκα η δόλια, και το μαγιό με το κορδονάκι με μάρανε. Μόλις γύρισα στο γραφείο και στα τοστ, ξαναήρθα στα κιλά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχτίδα μου εμεινα με την όρεξη σε λέω και άσε την Δομινικη να λέει τα δικά της. όλοι ξέρουμε άλλωστε γιατι τα λέει. όλοι ξέρουν το κρυμμένο μυστικό μεταξυ τησ Δομινίκης και της Βέτας. Τι που δε μιλάω;;;
    Drama μου δεν πρόσεξες καλα τι έγραψα. "στουπωμα" άλλο στουπωμα στο στηθος άλλο στουμπωμα στον...
    Στουπωμα στο στήθος θα πει έσκασα, είχα ένα σφίξιμο,. καπακιασα που λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε ξερω πως εισαι παντως οποτε ακουω για διαιτα το λεω και το ξαναλεω....καλες οι βραζιλιανες αλλα μη γινεται ολες ξερακιανες...δε λεει!εχει αλλη χαρη η αφρατη (definition for αφρατη: 1,70 απο 63 μεχρι 75 κιλα...κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ ζωζώκα μου. τι τραβας κι εσύ η χορεύτρια.. κι εγώ στη δίαιτα είμαι για να σιάξω λιγάκι να με χωρούν τα παντελόνια γιατί τις προάλλες που πήγα να ψωνιστώ, ούτε τσουβάλι τρύπιο δε με ταίριαζε. αλλά εσύ είσαι και θεά στο μυαλό, τι να το κάνεις το σώμα qιουρία μου.. μη πτοείσαι. εμάς μας αρέσεις. τώρα τι έχει να πει ο Αγησήλαος, ένα θα σε πω. άντρες!!
    φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά ..η γιαγιά μου η Πολίτισα έλεγε: χωρίς κωλάκι και χωρίς βυζάκι δεν αξίζει η γυναίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η δικιά μου η γιαγιά είναι Δαρνακούδα πε τα Σέρρας, κι όποτε της λες να τρώει κανα γιαουρτάκι και να ξεκινήσει δίαιτα, σε απαντάει:
    Τρώω παιδί μ', τρώω... ένα γιαουρτάκι πριν το μεσημεριανό, κι ένα μετά για επιδόρπιο!

    Επίσης ισχυρίζεται πως φουσκώνει επειδή πίνει πολύ νερό... Και όποτε της πεις πάλι κάτι για τα κιλά της σου απαντάει με σκέρτσο και νάζι:
    Τα πάχη μου τα κάλλη μου, πε τη ζούλια σας τα λέτε, τέτοια χτικιάρ'κα που είστε σεις!

    Θα συμφωνήσω με τον αδερφό μου, jd, η γυναίκα πρέπει να έχει πιασήματα! Τέλος...γιατί έτσι μας συμφέρει! Και σιγά μη κάτσω εγώ να λιώσω στο γυμναστήριο... πάν' κατ', παν' κατ' στο διάδρομο σα χάμστερ! Δε σφάξανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά θα ήταν όλοι οι άντρες να ασπάζονται την άποψη του jd αλλά δυστυχώς....βλέπεις όλες τις άσχημες με τέλειο σώμα,να κυκλοφορούν με γκόμενο που δεν τον νοιάζει και ιδιατερα η προσωπικότητα τους,και οι παχουλές όσο όμορφες και να είναι να κυκλοφορούν μόνο με την προσωπικότητα τους και χωρις γκόμενο φυσικά....Το γελοίο του πράγματος είναι οτι οι άντρες που θέλουν δίπλα τους μια γυναίκα με τέλειες αναλογιες γιατι μόνο με τέτοια τους αρμόζει να κυκλοφορούν και καλά είναι σαν "κουβάδες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kalo tha htan... glykia mou elisabet ....o jd kala ta leei!!!
    Apla thelw na prosthesw oti den einai oles oi gynaikes me tleio swma asxhmes ...oute oles xwris proswpikothta, sigoura einai polles opws to perigrafeis ...alla alla.....!!!!
    twra oso gia to to gomeno ta pragmata einai polyploka...........giiiaatii to sex einai mia allh istoria gia agria thiria(afierwnw:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγνώμη που το πάω off topic αλλά πάντα μου τη δίνει αυτό το θέμα: Αν το τέλειο γυναικείο σώμα είναι αυτό που φτιάχνουν στα περιοδικά ΕΙΜΑΣΤΕ για κλάμματα εμείς οι ΙΔΙΟΙ οι άντριδοι (ποντιακόν!).... μεγάλε δες καμία από αυτές από κοντά χωρίς πλούσιο φως που κρύβει ατέλειες και πες μου αν σου αρέσει να μετράς τα πλευρά της! Δες αν μπορείς να πας στο κρεβάτι μαζί της χωρίς να σε ενοχλούν τα κόκκαλα της λεκάνης της που εξέχουν! Σκέψου αν σου αρέσει να τη φιλάς στο λαιμό και τρακάρει το ζυγωματικό σου με τη κλείδα της!!!

    Αν σου αρέσουν ok, τότε εγώ γεννήθηκα λάθος εποχή... (αν και το 90% αυτών που τα λένε όλα αυτά δεν πήγαν ποτέ με μια τέτοια γυναίκα και από το περιοδικό φαίνεται μια χαρά...Μπράβο βλάκα, κάνε τούμπα τώρα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ypokleinomai ston jd.....pesta xrysostome!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ax Zwzwka mou ti na po kai ego pou 10 meres stin Ollandia me anagasan na vgo apo ti mesogeiaki diatrofi mou??? Epestrepsa omos etoimos na ksekiniso...apo deutera :) Esu apla kopse ta peritta lipi kai troge frouta :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Constantinε,δηλαδή της λες να κόψει τον Αγησίλαο ως περιττό λίπος!;

    Φάτε μωρέ μια ζωή έχουμε και χωρίς ρτη νοστιμιά του φαγητού είναι κρίμα μέγιστο!!!! Φάτε θα λιώσουν όλα στο χώμα κι ύστερα ούτε λίπη, ούτε μπακαλιαροκροκέτες, ούτε τυροκροκέτες, ούτε ταραμάδες, ούτε παστίτσια, ούτε τίποτα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή