Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Στα Μπλόκα της Τουρκάλας....

Ντεμέκ σήμερα είχα χρόνο να καθίσω να γράψω το κάτι τις μου, τίποτα πάλι. Πως τα καταφέρνω κάθε μέρα και έχω από κάτι καινούριο να κάνω δε ξέρω! Καλό είναι όμως και αυτό γιατί δε μένει ώρα να γεράσω! Και όπως είπα και άλλωτες: Ζωζώ πάει να πει «Ζω» δυο φορές. Όλες θα τις θάψω, όλες.. Θα τις παραχώσω και μετά θα αναπαυτώ κι εγώ. Το χω χρέος, το’ δωσα όρκο στην Δέσποινα Στυλιανοπούλου, «Δεσποινάκι μου» λέω «όρκο σου δίνω αγάπη μου να σας τακτοποιήσω όλες και μετά να κλείσω τα μάτια μου». Εκείνη τη Δέσπω Διαμαντίδου φοβόμουν λίγο στην αρχή αλλά εντάξει τακτοποιήθηκε το θέμα. Όλες οι άλλες είναι εύκολες. Αλλά για να μην είμαι και ψεύτρα φοβάμαι και κείνη τη χαιδοκώλα την Άννα την Φόνσου. Ο λαιμός της έγινε ένα με τους πλισέδες του Ασλάνη αλλά εκεί, επιμένει και να οι προεδρίες και να τα εορταστικά στην τηλεόραση και να τα τσιγάρα… Αι μωρή καλτάκα εσύ δε μπορείς να κλάσεις, κουλούρια πας να πλάσεις; Τέλος πάντων. Τι λόγος μου πέφτει εγώ την πηδάω σάματις;


Κούρεψα το σκύλο μου σήμερα. Στην Ανθούλα τον πήγα κι αυτόν. Λέω με παίρνει που με παίρνει 60€ άς κάνει και τίποτα τουλάχιστον. Η Ανθούλα όμως είναι της παλιάς σχολής. Δε ξέρει τίποτε άλλο! Κρεπάρισμα, άκρες και τελειώματα.. με δυο λόγια Μαντάμ Καραφοντάν! Τον έκανε τον Ρούλη μου Μαρία Θηρεσία! «Σκυλο»..μετάνιωσα που τον πήγα…


Έχω πρόβλημα με την Δομινίκη τη φίλη μου! Έπαθε τρελό λα λα με μια Τουρκάλα. Την γνώρισε στο Παζάρι το περασμένο Σάββατο! Τον έπαθε τον ντουβρουτζά και τώρα δε μπορούμε να τη μαζέψουμε. Την είδε από μακριά ανάμεσα στα σπανάκια και τα σέλινα, μπροστά σε ένα πάγκο να διαλέγει ντομάτες και να τις πιάνει λες και χαϊδεύει μαργαριτάρια! Ζωζώ μου ερωτεύτηκα, μου λέει, τέτοια αλαβάστρινα στήθια, τέτοιες τορνευτές γάμπες δεν έχω ξαναδεί. Και είναι δυο βδομάδες τώρα η Δομινίκη ένα με το χώμα. Έκανε το πρώτο βήμα, έφαγε τα μούτρα της και τώρα είναι ακόμη πιο χάλια. Έλα βρε Δομινίκη μου της λέω, μη στεναχωριέσαι μη σε παίρνει από κάτω. Οοοχιι… εκεί αυτή πείσμα! Θέλω την τουρκάλα την Χασιμπέ! Βρε κακό που μας βρήκε λέω. Φώναζε ωρύονταν, «Μα να με φτύσει έτσι; Δε μπορώ να το χωνέψω». Καλή μου λέω μη στεναχωριέσαι όποιος κατουράει στη θάλασσα, θα το βρει στο αλάτι. Ο θεός αργεί αλλά δε λησμονεί. Που θα πάει θα το πληρώσει κι αυτή με το ίδιο νόμισμα. Και ο Αλλάχ τιμωρεί πιο αυστηρά. Στο Κεφαλόβρυσο της Λάρισας θα είναι η επόμενη μετάθεση της κοπέλας (καθότι και δασκάλα). Η δικιά μας πάλι έρεψε από τον καημό. Σαν τον Αι-Γιάννη το νηστευτή έγινε. Χάλια σου λέω και ψυχολογικά. Όλη τη βδομάδα Νένα Βενετσάνου και Λεωνίδα Βελλή άκουγε. Όπως καταλαβαίνετε η κατάσταση έχει ξεφύγει. Δυστυχώς όμως την καταλαβαίνω γιατί μπορεί στα συναισθήματα να επιβάλουμε σιγή, δε μπορούμε όμως να βάλλουμε όρια. Και σε αυτό συμφωνεί και η Μπέμπα Μπλάνς.

Δομινίκη μου ένα θα σου πω εγώ κι ας είμαι και του γυμνασίου «Αρχήν δε θηράν ου πρέπει τα αμήχανα» (Αντιγόνη αν θυμάμαι καλά στο σχολείο, το χα σημειώσει τότε και είπα κάπου θα με χρειαστεί).


Συγχύστηκα και με την αγροτιά σήμερα. Αποκλείστηκα η δόλια. Είπαμε να αντιδρούμε βρε παιδιά αλλά εσείς το παρακάνετε. Τι φταίει ο κοσμάκης ο απλός; Τέσσερις το απόγευμα ήταν το μνημόσυνο της Χαρίκλειας. Ε, να μην πάω; Τόσες φορές ήρθε αυτή σε μένα εγώ μια φορά χρειάστηκε, ντροπή να μην πάω. Ντύθηκα ξεκίνησα. Τσούπ, η αγροτιά έκλεισε τη γέφυρα. Από πού θα πάω λέω τώρα; Θυμήθηκα ένα δρόμο από το αμπέλι του παππού του Κωστάκη, λέω τον Αγησίλαο τράβα από κει μπας και προλάβουμε γιατί εγώ μνημόσυνο που είναι καλεσμένη και η Αρχοντούλα δε το χάνω. Τέσσερα επεισόδια πίσω θα μείνω άμα χάσω συνάντηση με την Αρχοντούλα. Φτάσαμε στις έξι από τον παλιό το δρόμο! Όχι μόνο η Αρχοντούλα αλλά και η Χαρίκλεια μαζί με την κάσα είχε φύγει. Δε θα το συγχωρήσω ποτέ αυτό στους αγρότες! Με την πράξη τους αυτή έχασα εγώ το δελτίο ενημέρωσης όλης της ορεινής περιοχής της Καβάλας. Άντε να περιμένεις τώρα να τα κακαρώσει πάλι κανένας γνωστός μπας και βρεθούμε στα εννιάμερα!


Να κλείνω σιγά σιγά… σας φιλώ,


Η αποκλεισμένη βασίλισσα των μπλόκων Ζωζώ!!


Υ.Γ.: Δομινίκη…ΞΕΚΟΛΛΑ!!!

14 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Έχω την αίσθηση ότι η εικονιζόμενη στην πρώτη φωτογραφία είναι η Δέσπω Διαμαντίδου…

    2. Η λέξη «Ντεμέκ» στο αντίκρυσμά της μου θύμισε ακαριαία δυο πράγματα. Ένα τραγούδι της Μουσχολιού από ένα δίσκο της με τον Κραουνάκη και μια Λαρισαία φίλη μου…

    3. Σε ευχαριστώ κι από εδώ για τα σχόλια που άφησες… όσο για τις απαντήσεις θα δοθούν εκεί που πρέπει… 

    4. Μαντάμ Καραφοντάν (ακόμα γελάω….)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια γνωρίζεις την κυρία Άννα Φόνσου!; Είμαι βαθύτατα γοητευμένος μαζί της! Την αγαπώ τρελά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την Αννούλα την Ξέρω από τα νιάτα της ακόμη τότε που γύριζε τις τσόντες. Καλή κοπέλα αλλά δε μπορείς αγάπη μου να γυρίζεις την "Δοσατζού" και μετά να μου το παίζεις sex symbol!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλήθεια το ξέρει ότι είναι σύμβολο του σεξ!; Ήμήπως της ενοχλεί αυτός ο όρος; Μήπως θέλει ένα σοβαρό τίτλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ax zwzw mou thn katalavenw thn filh sou thn Dominikh mhn thn pareksigeis mporei na thampothike k egw to eixa pathei palia..!oso gia ta mploka einai martirio na doume pote tha teleiosoun, hthela shmera na paw ston gomeno k me stamatisan!!4 wres hmoun anamesa sta trakter k stoys gimnostithous agrotes pou malonan ase ase filenada polu kolastika...! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζωζώ νυστάζω όλη μέρα από τη στιγμή που ξύπνησα. τι να άνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tί είδους άντρα προτιμά; Σε εκλυπαρώ πές μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε την κακομοίρα την Δομινίκη... Αυτές οι Χασιμπέ όλο προβλήματα δημιουργούν. Άλλη μία ήξερα και ήταν διπλή πράκτορας...
    Ελλάς-Τουρκία=Συμμαχία ένα πράγμα στο μυαλό της Χασιμπέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κολοκύθα μου να αφήσεις ήσυχη την αγροτιά να μη σε πιάσω από το μαλλί και σε κλωθογυρίξω κάνα δυο σβούρες και δε ξέρεις από που σε ήρθε.
    Αλέξη μου πολύ αξία της δώσαμε της Άννας και νομίζω δε το αξίζει. Να σου πω για την τραγουδίστρια την Σοφία Βαβάτσικου που το χω και φρέσκο;
    Φανούλα μου αγάπη μου το Σάββατο δεν είναι μέρα για νύστα. Οι καλονοικοκυράδες σηκώνονται νωρίς βλέπουν τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο στο MEGA (υποχρεωτικά)συμμαζεύουν και έπειτα καθώς ντύνονται για να βγουν στην αγορά παρακολουθούν "Μες την καλή χαρά" στον Alpha (προαιρετικά). Το Σάββατο κάνεις τα ψώνια όλης της εβδομάδας καλή μου. Ζαρζαβατικά και κρεατικά. Το Σάββατο επίσης παίρνεις δώρα για τους γάμουσ που είσαι καλεσμένη: φλιτζανάκια του καφέ, μια εξάδα πιάτα, μια φοντανιέρα κτλ. Μετά τα ψώνια πίνεις ένα καφέ με δυο τρεις φίλες και σχολιάζεις όλα τα High lights του πρωινού και της εβδομάδας που πέρασε (ποιος πέθανε, τι φόρεμα έραψες κ.α) μετά σπίτι για μαγείρεμα, φαγητό και σεξ (βασικό) μετά το σεξ τσιγάρο (προαιρετικό) το απόγευμα γράφεις το πρόγραμμα της εβδομάδας. τι θα φάμε, τι επισκέψεις έχεις κτλ. Το βράδυ φυσικά το καλό το ταγέρ και επίσκεψη στη Λοκάντα συμπεθέρας της Ελενίτσας... Έτσι περνάει το Σάββατο της καλονοικοκυράς. Τώρα άμα είσαι ακαμάτρα κάτσε και ψώφα όλη μέρα στο καναπέ με το STAR.
    Ouficci μου από ότι βλέπω ξέρεις καλά από Χασιμπέδες εσύ. Δεν είναι να τις εμπιστεύεσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είμαι χοντρη 120 κιλά. Τί να κάνω; όλο λέω δίαιτα, αλλά όλο τρώω! Τί να κάνω; Θέλω να ζήσω... Δε μπορώάλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να θυμηθώ Φανούλα μου (και χρόνια σου πολλά αγάπη μου που γιόρταζες τις προάλλες μαζί με τον Πρόδρομο τον κουμπάρο μας). Να θυμηθώ που λέτε να σας πω για την Ανδρονίκη της κυρα Βαρβάρας που την ήρθε ο διάολος αντάμα με τις δίαιτες που έκανε και έπαθε αυτή την κακιά αρρώστια και έγινε σα λικουρίνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή αγάπη μου (Ouficci)...είναι κάτι παραπάνω από διπλή πράκτορας!!! τύφλα να χει η Rachel Grant στο Die another Day - James bond 007!!
    Μέχρι και τούρκικα βασανιστήρια αντεχείς απ τα χεράκια της!! ααααχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Axouuuuuuuuuuu pos egine o kaimenos o Roulis!Roula kantantise..kai ante na vgaleis apo to uposuneidito mas tin susxetisi tou onomatos...Ti kaneis Zwzwka mou? Igo kala, eis tas Athinas :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή